Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Poinformuj nas, jeśli książka zakupiona w naszej księgarni internetowej posiada jakiekolwiek wady (np. brak stron, niezadrukowane strony, uszkodzenia w transporcie) – wymienimy ją lub zwrócimy pieniądze.

Prosimy zgłaszać reklamacje drogą mailową lub telefoniczną, powołując się na numer zamówienia.

Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z nami.

Wymiana książek odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, dlatego ważne jest podanie aktualnego adresu i numeru telefonu.

Jeżeli zakupiony plik elektroniczny nie spełnia Twoich oczekiwań: jest uszkodzony lub masz problemy z jego otwarciem - bardzo prosimy o kontakt. Plik zostanie podmieniony na pełnowartościowy.

Odstąpienie od umowy (zwrot)

Jeśli chcesz zwrócić zakupione książki (papierowe i/lub audiobooki CD) poinformuj nas (drogą mailową lub telefoniczną) o chęci odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki, a następnie odeślij zwracane produkty wraz z formularzem odstąpienia od umowy i dowodem zakupu.

Instrukcja zwrotu

  • Do przesyłki z książkami dołącz formularz odstąpienia od umowy oraz dowód zakupu
  • Formularz odstąpienia od umowy możesz spisać ręcznie lub wydrukować i uzupełnić – wzór formularza dostępny jest tutaj.
  • Na przesyłce koniecznie dopisz „ZWROT”
  • Zwracane produkty prześlij na adres:
    Magazyn Główny
    Wydawnictwo Literackie
    Al. Krakowska 53a
    05-552 Wólka Kosowska

Koszt odesłania produktów ponosi kupujący.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Więcej informacji na temat reklamacji oraz odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie.

Reklamacje oraz oświadczenia odstąpienia od umowy prosimy zgłaszać mailowo na adres ksiegarnia@wydawnictwoliterackie.pl lub telefonicznie pod bezpłatnym numerem telefonu: 800 42 10 40.