WL wśród najmocniejszych marek

13.11.2019

WL w czołowej piątce najbardziej rozpoznawalnych polskich wydawnictw znalazł się już po raz drugi – rok temu badanie Top Marka  pierwszy raz uwzględniało branżę książkową i naszą oficynę sklasyfikowano na 5. miejscu.

 

Tegoroczny raport przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i social media opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku – łącznie 73 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 10 mln internetowych i 61 mln postów w mediach społecznościowych.

 

Po zanalizowaniu materiałów na temat Wydawnictwa Literackiego naszej marce przyznano 294 966 punkty, co pozwoliło zająć 3. pozycję wśród wydawnictw książkowych. W ogólnym zestawieniu 500 brandów Wydawnictwo Literackie zajęło 219 miejsce z impactem (zasięgiem) na poziomie 83 947 222.