Wydawnictwo Literackie Top Marką 2020

02.11.2020

Wydawnictwo Literackie najsilniejszą marką wśród wydawnictw książkowych! Tak wynika z ogłoszonego przez Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wyników badania Top Marka 2020. To największa na polskim rynku analiza medialności i siły brandów, obejmująca aż 500 marek z 50 branż.

To już XIII edycja Top Marki. Od trzech lat badanie obejmuje branżę wydawnictw książkowych. Wydawnictwo Literackie w każdym raporcie plasowało się w czołowej piątce: w 2018 roku na miejscu 5, w 2019 na 3, aż przyszła pora na najwyższy stopień podium. Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych.

W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację wszystkich 500 marek poddanych badaniu. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.

Dziękujemy wszystkim naszym partnerom i współpracownikom. Szczególne podziękowania kierujemy w stronę czytelników książek publikowanych przez WL oraz naszych autorek i autorów. Bez Was nie byłoby tego sukcesu.

Więcej na stronie: http://topmarka.eu/top-marka-2020.html